Åpen dag og fullt hus

Tirsdag 23. januar hadde Bleiker videregående skole Åpen dag (og kveld) med besøk av ungdomskoleelever og foresatte. Det ble fullt hus og god stemning!

Mange elever i kantine - Klikk for stort bildeÅpen dag Harald Backer Solberg

Alle avdelingene hadde rigget seg til i kantina med stands hvor de promoterte sitt utdanningsprogram og snakket med spente ungdomsskoleelever. Elever og lærere fra de enkelte utdanningsprogrammene informerte om utdanningsløp, skolemiljø og jobbmuligheter. Elevguider tok også med seg grupper av ungdomsskoleelever rundt i de enkelte klasserommene og verkstedene for å vise frem skolen. Det var også åpent på kvelden hvor foresatte kunne delta. Til sammen deltok nærmere 250 ungdomsskoleelever fra 14 ulike ungdomsskoler. Åpen dag er et viktig bidrag til å hjelpe ungdomsskoleelevene til å gjøre rett skolevalg og Bleiker vil takke alle ansatte og elever som bidro til å gjøre dette til en fin dag for alle som møtte. Tusen takk!